Treningsplan jan-mars 2019

07.01 Restitusjonsløp ca 1 time – Biltema – Ringveien Ansvarlig: Sven-Erik Holsbøe

10.01 4 x 8 min ( p 2 min) – Breivika – Hansine Hansensvei: Ulf Isaksen

14.01 8 x 4 min – Lindbak: Susann Skagseth

17.01 Bakkeintervall (6 x 4 min) – Giæverbukta – Skibrua. Oppmøte Lindbak: Terje Opland

21.01 4×4 +4 x3+ 4×2 pause 2 min/1 min – Hansine Hansensvei – Oppmøte vis a vis Planetariet: Helene Wang Mortensen

24.01 Pyramideintervall- 1-2-3-4-5-4-3-2-1 TromsKraft: Nina Olsen

28.01 5/6×5 min – Folkeparken: Rune Ellingsen

31.01 Kaldfjordmila – Storelv: Kristel Berg

04.02 Terskel 8 x 4 min kontinuerlig – Lindbak – Kvaløyveien: Sven-Erik Holsbøe

07.02 Bakkeintervall 6/8 – Ørnevegen/WC veien- Mortensnes skole. Biltema: Ulf Isaksen

11.02 3 x 10 min. (3 min pause) – Kroken: Susann Skagseth

14.02 Bakkeintervall (6 x 4 min) – Giæverbukta – Skibrua. Oppmøte Linbak: Terje Opland

18.02 Kjeglefest 200-400-800-1200-800-400-200- Lindbak: Rune Ellingsen

21.02 8 x 4 min – Rema 1000 Kvaløya: Kristel Berg

25.02 Rideskolebakken 10x200m(STOLPE) – Biltema: Sven-Erik Holsbøe

28.02 Sørøyarunden – K1 – Sydspissen – Mellomv – Dramsveien m/ mulig innkorting: Ulf Isaksen

04.03 4 x 8 min ( 2 min pause) – Breivika – Hansine Hansensvei: Nina Olsen

07.03 30 min terskel – Amfi pyramiden: Susann Skagseth

11.03 1-2-3-4 min x 3. 1 min mellom dragene og 2 min mellom seriene – Lindbak: Helene Wang Mortensen

14.03 Bjørnebekkrunden – Torshov sport: Terje Opland

18.03 Kaggestadøkt – Hansine hansensvei – vis a vis Planetariet:Ulf Isaksen

21.03 Nordtømme – 6 x 4 min med 2 min pause – Lindbak: Rune Ellingsen

25.03 4×4 +4 x3+ 4×2 pause 2 min/1 min – Hansine Hansensvei – Oppmøte vis a vis Planetariet: Helene Wang Mortensen

28.03 Ørneveien opp 800 m – Biltema: Ulf Isaksen